اخبار

اولین مجمع سلامت محله شهرستان کرمانشاه در مرکز خدمات جامع سلامت جعفرآباد برگزار شد

اولین مجمع سلامت محله شهرستان کرمانشاه در مرکز خدمات جامع سلامت جعفرآباد برگزار شد
تبادل نظر اعضای کانون سلامت محله، مردم منطقه و نمایندگان سازمانهای دولتی وغیر دولتی در کانون سلامت محله جعفر آباد

 

   به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی  اولین مجمع عمومی کانون سلامت محله جعفر آباد به همت معاونت اجتماعی دانشگاه با ریاست شهرداری منطقه سه و با مشارکت مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با

حضور اعضای کانون سلامت محله مردم منطقه و نمایندگان ادارات و سازمانهای دولتی و غیر دولتی محلی دوشنبه دهم دیماه در مرکز جامع خدمات سلامت جعفر آباد برگزار شد.

در این نشست  مهندس حیدری شهردار منطقه 3 جعفرآباد و رئیس مجمع اظهار داشت کانون سلامت محله با مشارکت ارگانهای ذیربط گام مهمی درجهت ارتقاء سطح سلامت محله برداشته است .

سیابانی مسئول مرکز خدمات جامع سلامت جعفر آباد و دبیر مجمع نیز از مجمع سلامت محله به عنوان نمونه ای از مشارکت مردم و همکاری بین بخشی یادکرد، تا بتوان مشکلات محلات را اولویت بندی و در جهت رفع آنها قدم برداشت.


دکتر سمیعی رئیس اداره  همکاری های بین بخشی و توسعه پایدار معاونت اجتماعی در ادامه اجتماعی شدن سلامت را رویکرد نوین مدیریتی برای سلامت دانست که نیازمند مشارکت همه مردم و آحاد جامعه است در همین

راستا جهت حل معضلات مرتبط با محله نیازمند تشکیل کار گروه هایی در این زمینه هستیم.

در ادامه حاتمی دبیر کانون سلامت محله جعفر آباد ضمن تشکر از همکاری مسئولین گفتند مشکلات متعددی در منطقه وجود دارد که حوادث ترافیکی، عدم دفع زباله های خانگی وشهری، نبود فضای سبز و ... از اهم آنهاست .

تشکیل کارگروه های  تخصصی ترافیک و حوادث ترافیکی، توسعه اشتغال وکارآفرینی، سلامت و بهداشت محیط، سلامت روان و مادر و کودک از مصوبات این جلسه بود همچنین مقرر گردید در صورت نیاز کار گروه های مرتبط و

مورد نیازدیگری نیز تشکیل شود.

در ادامه مقررشد دوشنبه دومین هفته هر ماه جلسات مجمع سلامت محله برگزار شود.

درپایان این نشست کارگروه اشتغال و کارآفرینی به سرپرستی دکترخالدی عضو هئیت علمی دانشگاه اقدامات اولیه خود را پس از تشکیل کارگروه با پی گیری و شناسایی گروه های همیار مرتبط کلید زدند.

 


۱۱ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید