اخبار

نشست توجیهی - مشورتی نماینده دفتر امور اجتماعی استانداری و مسئولین دفاتر تسهیلگری با همکاران معاونت اجتماعی

نشست توجیهی - مشورتی نماینده دفتر امور اجتماعی استانداری و مسئولین دفاتر تسهیلگری با همکاران معاونت اجتماعی

 

   به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی نشست توجیهی- مشورتی نماینده دفتر امور اجتماعی استانداری و مسئولین دفاتر تسهیلگری با  اداره مولفه های اجتماعی مؤثر بر سلامت معاونت اجتماعی یک شنبه هفدهم دی ماه در سالن اجتماعات معاونت اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه که مسئولین دفاتر تسهیلگری شهر کرمانشاه حضور داشتند دکتر رضایی مدیر مؤلفه های اجتماعی مؤثر بر سلامت با بیان اینکه دفاتر تسهیلگری دو هدف عمده دارند، بهبود شاخص های توسعه اجتماعی و همچنین پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی را در مناطق را از اهداف این دفاتر عنوان کردند.

ایشان افزودند با توجه به توانایی ها و قابلیت های موجود دفاتر تسهیل گری می توانند با مشارکت اهالی محله منابع و توانایی های درونی در محله را شناسایی و از این ظرفیت ها برای گسترش زیر ساخت ها و بوجود آوردن رشد اقتصادی و ارتقای فرهنگی بهره بگیرند.

وی همچنین خدمات این دفاتر در راستای توانمندسازی محله در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و ارتقاء مهارت نوسازی و بهسازی محله و تامین خدمات شهری و اجتماعی ظرفیت سازی، نهاد سازی و شبکه سازی دانست.

در این نشست نماینده دفتر امور اجتماعی استانداری با اشاره به نقش و رسالت دفاتر تسهیلگری توضیحات مبسوطی را در زمینه فعالیتهای این دفاتر از ابتدا تاکنون ارائه دادند.

در این نشست نماینده دفاتر تسهیل گری با استقبال از این نشست به افزایش همکاری و تعامل در راستای اهداف مشترک با معاونت اجتماعی دانشگاه تاکید کردند.

در پایان مقرر گردید به منظور اجتناب از موازی کاری و افزایش تعاملات، اطلاعات مرتبط به اشتراک گذاشته شود.

این جلسه با بحث و تبادل نظر شرکت کنندگان به پایان رسید.


۱۸ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید