اخبار

به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز ؛

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با یادگاران دفاع مقدس دیدار کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با یادگاران دفاع مقدس دیدار کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی به همراه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، معاونین و جمعی از مدیران دانشگاهی صبح امروز با حضور در منزل آقایان محمد مراد کیانی و علی حسین قدمی، با این جانبازان سرافراز و خانواده ایثارگر آنان دیدار و از رشادت های رزمندگان جان بر کف دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار مفدا کرمانشاه ، دکتر محمودرضا مرادی در دیدار صبح امروز پنجشنبه ( ۲۲ فروردین ماه ) با تجلیل از صبر و فداکاری جانبازان و خانواده آنان ، گفت: دیدار و قدرشناسی از خانواده‌های گرانقدر شهدا و ایثارگران یک وظیفه و حداقل کاری است که میتوانیم انجام دهیم و امیداوارم توفیق و برکت خدمتگزاری به یادگاران دوران دفاع مقدس را بیش از پیش داشته باشیم .

 وی افزود: خانواده و به ویژه همسران جانبازان ایثارگرانه هم پای آنان، سختی های جانبازی را تحمل میکنند و نزد خدا در دنیا و آخرت اجر بسیار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: به کلیه مراکز دانشگاهی در سطح استان ابلاغ کرده ایم که به جانبازان نخاعی ، بدون وقت قبلی و به فوریت خدمت درمانی و ‌تشخیصی ارائه شود.

دکتر مرادی افزود: با همکاری سازمان نظام پزشکی از پزشکان خواسته ایم تا در مطب های خود حتی الامکان جانبازان نخاعی را بدون‌ نوبت و در اسرع وقت ویزیت نمایند.

 حاج علی حسین قدمی جانباز جهادگر بسیجی ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس است که در سال ۱۳۶۱ در مناطق عملیاتی کامیاران مجروح و به مقام جانبازی نائل آمد.

 حاج محمد مراد کیانی جانباز ۷۰ درصد و از دلیر مردان سپاه پاسداران است که در سن ۱۹ سالگی در مناطق عملیاتی سردشت قطع نخاع و به افتخار جانبازی در دفاع از دین و میهن نائل آمد.

 این جانبازان در این دیدار ضمن مرور خاطرات دوران دفاع مقدس و قدردانی از رئیس دانشگاه و همراهان وی، چنین دیدارهایی را موجب دلگرمی خانواده ایثارگران دانستند.

 رئیس دانشگاه در این دیدار با اهدای لوح و هدایایی از رشادت‌ها و فداکاری‌های این جانبازان پر افتخار و خانواده آنان تقدیر کرد.

۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید