اخبار

به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با یادگاران دفاع مقدس دیدار کرد

به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با یادگاران دفاع مقدس دیدار کرد

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی به همراه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، معاونین و جمعی از مدیران دانشگاهی صبح روز پنجشنبه بیست و دوم فروردین ماه با حضور در منزل آقایان محمد مراد کیانی و علی حسین قدمی، با این جانبازان سرافراز و خانواده ایثارگر آنان دیدار و از رشادت های رزمندگان جان بر کف دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار مفدا کرمانشاه ، دکتر محمودرضا مرادی در این دیدار  با تجلیل از صبر و فداکاری جانبازان و خانواده آنان ، گفت: دیدار و قدرشناسی از خانواده‌های گرانقدر شهدا و ایثارگران یک وظیفه و حداقل کاری است که میتوانیم انجام دهیم و امیداوارم توفیق و برکت خدمتگزاری به یادگاران دوران دفاع مقدس را بیش از پیش داشته باشیم .

وی افزود: خانواده و به ویژه همسران جانبازان ایثارگرانه هم پای آنان، سختی های جانبازی را تحمل میکنند و نزد خدا در دنیا و آخرت اجر بسیار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: به کلیه مراکز دانشگاهی در سطح استان ابلاغ کرده ایم که به جانبازان نخاعی ، بدون وقت قبلی و به فوریت خدمت درمانی و ‌تشخیصی ارائه شود.

دکتر مرادی افزود: با همکاری سازمان نظام پزشکی از پزشکان خواسته ایم تا در مطب های خود حتی الامکان جانبازان نخاعی را بدون‌ نوبت و در اسرع وقت ویزیت نمایند.

حاج علی حسین قدمی جانباز جهادگر بسیجی ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس است که در سال ۱۳۶۱ در مناطق عملیاتی کامیاران مجروح و به مقام جانبازی نائل آمد.

حاج محمد مراد کیانی جانباز ۷۰ درصد و از دلیر مردان سپاه پاسداران است که در سن ۱۹ سالگی در مناطق عملیاتی سردشت قطع نخاع و به افتخار جانبازی در دفاع از دین و میهن نائل آمد.

این جانبازان در این دیدار ضمن مرور خاطرات دوران دفاع مقدس و قدردانی از رئیس دانشگاه و همراهان وی، چنین دیدارهایی را موجب دلگرمی خانواده ایثارگران دانستند.

رئیس دانشگاه در این دیدار با اهدای لوح و هدایایی از رشادت‌ها و فداکاری‌های این جانبازان پر افتخار و خانواده آنان تقدیر کرد.

 

555

 

۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید