اخبار

آغاز هشتمین دوره "مناظرات دانشجویی" در کرمانشاه از ۴ اردیبهشت ماه

آغاز هشتمین دوره "مناظرات دانشجویی" در کرمانشاه از ۴ اردیبهشت ماه
معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از آغاز هشتمین دوره مناظرات دانشجویی با حضور تیم هایی از دانشجویان دانشگاه‌های استان از روز چهارشنبه، چهارم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش مفدا کرمانشاه، "بهزاد خدادادی شاهیوند" ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره از مناظرات با حضور ۹ تیم دانشجویی از دانشگاه های رازی، علوم پزشکی، علمی کاربردی، فرهنگیان و موسسه آموش عالی جهاددانشگاهی توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

وی با اشاره به آغاز این دوره مناظرانت از روز چهارشنبه(چهارم اردیبهشت)، گفت: مرحله استانی این دوره از مناظرات به مدت ۱۰ روز برگزار و تیم منتخب به مرحله منطقه ای غرب کشور اعزام می شود. در ادامه نیز تیم های منتخب مناطق  به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

خدادادی تیم های حاضر در این مناظرات را چهار نفره عنوان و اظهار کرد: تیم های شرکت کننده در حضور داوران که از اساتید دانشگاهی هستند، در موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و ... با هم به مناظره خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه هدف از برگزاری این مناظرات را ایجاد فضا و فرصتی مناسب برای بیان مطالب و نظرات دانشجویان درحوزه های مختلف و درچارچوب قانون عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین مناظرتی به پویایی دانشجویان و دانشگاه های کشور کمک می کند.

به نقل از ایسنا، خدادادی شاهیوند آشنایی دانشجویان با شیوه تعامل و گفت و گو، حل بیان مساله و توان ایده پردازی را از دیگر اهداف برگزاری مناظرات دانشجویی عنوان کرد و گفت: دانشجویان باید یاد بگیرند در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... جامعه خود ورود کنند و برپایی این مناظرات می تواند آنها را نسبت به مسائل روز جامعه حساس و دغدغه مند کند.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید