اخبار

اعلام آمادگی شهردار کرمانشاه برای ساخت همراه‌سرا در بیمارستان امام رضا(ع)

اعلام آمادگی شهردار کرمانشاه برای ساخت همراه‌سرا در بیمارستان امام رضا(ع)

نشست مشترک روسای دانشگاه علوم پزشکی و مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) با شهردار کرمانشاه روز پنجشنبه برگزار شد و طرفین برای رفع مشکلات حوزه سلامت و تقویت و ارتقا شاخص‌های این حوزه به توافق رسیدند.

به گزارش ایرنا؛ رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه در این نشست گفت: از شهرداری کرمانشاه می‌خواهیم در زمینه تغییر کاربری قطعه زمین مشخص شده در بیمارستان برای ساخت همراه‌سرای بیمارستان توسط خیرین، اجرایی کردن مصوبات پیشین شورای شهر و شهرداری در خصوص محوطه‌سازی این بیمارستان همکاری کند.

دکتر علی سروش همچنین افزود: سنگفرش پیاده رو بیرون مجتمع بخصوص مقابل کلینیک و هدایت آب‌های سطحی خیابان مقابل بیمارستان از انتظارات ما است.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه هم دراین نشست با بیان اینکه مشکلات شهرداری زیاد است و مسایل مختلفی گریبانگیر این نهاد است، گفت: باتوجه به همه این مسائل ما نیازمند مشارکت بیشتر در زمینه توسعه سلامت هستیم.

دکتر محمودرضا مرادی افزود: توقعات دانشگاه از شهرداری، بخصوص همکاری در این مجتمع است که قابلیت بزرگی برای منطقه و شهر محسوب می شود.

او گفت: با توجه به وجود اساتید و ‌پزشکان توانا و تجهیزات مدرن و بسیار گرانقیمت که در این مرکز نصب شده و خواهد شد، محوطه‌سازی و زیباسازی این مجتمع برای تکمیل خدمات، ضروری است.

وی اظهار داشت: نداشتن پارکینگ مناسب، همراه سرا، فضای پیادهروی و پاویون مناسب و فضای سبز برای بیماران و خانواده ها از مشکلات بیمارستان است.

وی اضافه کرد: هدف ما استفاده از قابلیت شهرداری در راستای همراهی با ساخت پروژه‌ها و آسفالت و محوطه‌سازی و دسترسی مناسب مردم به بیمارستان گلستان است که به زودی بیمار خواهد پذیرفت.

شهردار کرمانشاه نیز در این نشست گفت: اعتماد بین شهرداری و دانشگاه علوم‌پزشکی برقرار است و این موجب پیشبرد امور و مشارکت‌ها می‌شود.

دکتر سعید طلوعی افزود: مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) را ویژه می‌بینم و می‌دانم بسیاری از بیماران این بیمارستان از اقشار محروم هستند و ‌وظیفه ما تقویت این مجتمع است.

او گفت: ساخت همراه‌سرا بسیار ارزشمند و ‌اثربخش است و من از خیر ارجمند آقای عزیزیان برای پیشقدم شدن در این‌کار خیر ممنونم.

وی اظهار داشت: شهرداری بر ساخت همراه سرا نظارت کرده و با همکاری کامل و صرف نظرکردن از تمام مطالبات مالی شهرداری، زمینه این کار بزرگ را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: بیمارستان امام رضا (ع) همچون معابر اصلی شهر کرمانشاه در اولویت شهرداری برای فضاسازی، آسفالت و بهسازی است.

شهردار کرمانشاه در ادامه گفت: شهرداری در زمینه اصلاح جداول و فضاها و تامین مبلمان شهری و امکانات رفاهی در داخل و بیرون بیمارستان امام رضا (ع) همکاری می کند.

دکتر طلوعی افزود: قراردادی مابین شهرداری و بیمارستان برای محوطه‌سازی بیمارستان سوختگی گلستان و ‌محیط‌های پیرامونی منعقد خواهد شد و بیشترین همکاری در این‌ راستا صورت‌ خواهد گرفت.
۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید