اخبار

نظارت ۷۵ بازرس بهداشت محیط بر فعالیت مراکز در ارتباط با اربعین

نظارت ۷۵ بازرس بهداشت محیط بر فعالیت مراکز در ارتباط با اربعین

کارشناس مسوول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت : هم‌اکنون ۷۵ بازرس بهداشت محیط بر فعالیت مراکز در ارتباط با اربعین از قبیل موکب‌ها، مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، مساجد، بوستان‌ها، اردوگا‌های اسکان زائران نظارت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهمن خدادادیان کارشناس مسوول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت : نزدیک به ۱۵۰ نفر از پرسنل مرکز بهداشت برای یاری رسانی به زائران اربعین به قصرشیرین و خسروی اعزام شده اند.

او با بیان اینکه در زمینه نظارت بهداشتی بر موکب‌ها و مراکز غذایی در ارتباط با اربعین هماهنگی‌های لازم با ارگان‌های مربوطه انجام شده، گفت : برای مدیریت پسماند نیاز به همکاری بیشتر برخی موکب داران داریم که با ارائه آموزش‌های لازم و هماهنگی با شهرداری این مشکل نیز در حال رفع شدن است.

خدادادیان از نظارت بهداشتی بر ۵۱ موکب اربعین در شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: آب، بهداشت مواد غذایی، مدیریت زباله و فاضلاب موکب‌ها توسط این ناظران در دست بررسی و کنترل است و تاکنون هیچ مشکل بهداشتی در این زمینه وجود نداشته است.

او افزود: همچنین در ماهیدشت نیز نزدیک به ۷۵ مرکز در ارتباط با موادغذایی از قبیل رستوران، قصابی، نانوایی، سوپر مارکت و ... به صورت شانه روز کنترل می‌شود.

این مسوول گفت: زائران برای ثبت و انتقال هرگونه پیشنهاد و انتقاد می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید