اخبار

پنجمین جلسه مجمع سلامت در فرهنگسرای گل نرگس کرمانشاه برگزار شد

پنجمین جلسه مجمع سلامت در فرهنگسرای گل نرگس کرمانشاه برگزار شد

 

     این نشست با حضور نایب رئیس شورای شهر، نماینده سازمان های محلی، شهرداری، نهادها، مؤسسات خیریه محلی و اعضای کانون سلامت محله در تالار فرهنگسرای گل نرگس در دوازدهم آذر ماه 98 توسط کانون سلامت محله گل نرگس و مرکز خدمات جامع سلامت حاج منصوبی و با همکاری و مشارکت ، کلانتری 26 آزادگان، مرکز بهداشت و دبیرخانه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان برگزار گردید.

در این نشست دبیر جلسه ضمن توضیح در خصوص پیگیری مصوبات چهارمین مجمع سلامت محله و با ارائه گزارش کارخود سایر مشکلات اولویت دار سلامت محله را مطرح نمود و با تعیین نقش و سهم سازمان های محلی و میزان مشارکت مسؤلین ادارات مرتبط در این زمینه به  بررسی مسایل و مشکلات سطح محله به منظور بهبود نسبی سلامت و کیفیت زندگی اهالی محله به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه فتاحی کارشناس تأمین و ارتقای سلامت دبیرخانه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان ضمن اشاره به اسناد بالادستی و تفاهم نامه مشترک وزارت کشور و وزارت متبوع خواستار همکاری بیشتر شهرداران محترم مناطق بعنوان رؤسای مجامع محلی و پیگیری این موضوع توسط نایب رئیس شورای شهر شدند.

سپس نایب رئیس شورای شهر ابراهیم مرادی ضمن تشریح مختصر وظایف خود در قبال صیانت از حقوق شهروندان همکاری و تشریک مساعی خودرا  با سایر سازمان های محلی اعلام نموده و همسو با نیازهای محلی و در راستای ارتقای سلامت محله راهکارهای سازنده ای را ارائه کردند..

در این نشست با توجه به اهمیت موضوع کنترل خشم و شیوع بیماری آنفلوآنزا در کشور توسط کارشناسان مربوطه از مرکز خدمات جامع سلامت حاج منصوبی و آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه مطالبی ایراد گردید.

در پایان دبیر جلسه با تبریک روز جهانی داوطلبان سلامت(پنجم دسامبر مصادف با چهاردم آذرماه) به اعضای محترم کانون و به منظور تقدیر و ارج نهادن از زحمات و مشارکت این عزیزان

داوطلب در جهت حفظ و ارتقای سلامت جامعه خود، برگزاری مراسم بزرگداشتی را به همین مناسبت در روز پنج شنبه 14 آذرماه در مرکز خدمات جامع سلامت حاج منصوبی اعلام نمود.

 

 

۱۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید