اخبار

چهارمین نشست کمیته صیانت از حقوق مردم در سلامت و امنیت غذایی استان کرمانشاه برگزارشد

چهارمین نشست کمیته صیانت از حقوق مردم در سلامت و امنیت غذایی استان کرمانشاه برگزارشد

 

 چهارمین نشست کمیته صیانت از حقوق مردم در سلامت و امنیت غذایی استان کرمانشاه شانزدهم اسفند ماه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد . اقدامات انجام شده در خصوص ارتقاء سلامت نان از دستور کارهای این نشست بود .

دکتر رضایی رییس اداره تامین و ارتقای سلامت دبیرخانه کارگروه سلامت وامنیت غذایی دانشگاه  با بیان دستوالعمل تشکیل کمیته صیانت از حقوق  مردم گفت رویکرد اصلی این کمیته پیشگیری و رفع مشکلات مربوط به مقررات مرتبط به حوزه سلامت در سطح کشور بود .

وی درادامه افزود در خصوص سند راهبردی نان نیز گفت اگرچه مردم به شواهد ظاهری نان اهمیت می دهند اما در خدمات ما به شاخصها و مولفه هایی که در تدوین واستقرار سند نان سالم به آن پرداخته شده تاکید داریم.

دکتر عبدی مشاور و رییس دفتر ریاست دانشگاه نیز گفت در این مسیر چالشها و موانعی وجود دارد که بایستی با همفکری و خرد جمعی انجام شود. ایشان تاکید کرد کارهای بین بخشی قطعا دشواری هایی دارد چراکه هر سازمان دیدگاههای خود را دارد اما برای ما اولویت سلامت مردم است که در برخی حوزه ها مغفول مانده است، خصوصا در حوزه غذا و سند راهبردی نان دارای ابعاد چندگانه قانونی ،آموزشی ، عملیاتی و اجرایی است که نیازمند حمایت طلبی  و مشارکت همه سازمانها و افراد جامعه است.

۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید